Kwaliteit als fundering voor tevreden klanten

QUESS steunt op het idee dat een succesvolle organisatie:

  • Over de competenties beschikt om op consistente wijze producten en diensten te leveren die voldoen aan de eisen en verwachtingen van hun klanten.
  • Zich tot doel stelt om de tevredenheid te verhogen.
  • Het optimaal invoeren van oplossingen voor de actuele en toekomstige noden verenigt met een gerichte risico-inschatting.
Wij ondersteunen jouw organisatie bij het opzetten of optimaliseren van het kwaliteitsmanagementsysteem overeenkomstig ISO 9001. Daarnaast maken wij gebruik van ondersteunde richtlijnen voor o.a. risicomanagement en audits.

Via een plan- en procesmatige aanpak integreren we kwaliteitsmanagement in de bedrijfsvoering. Zo vormen we een bedrijfscultuur die zich intern richt op efficiƫnte processen en kwaliteitsbewustzijn en extern op de context en klantenbehoeften.


VRAAG MEER INFORMATIE


Voordelen van een kwaliteitsmanagementsysteem?

  • Inzicht op wijzigende klantenbehoeften en verhogen van de klantentevredenheid.
  • EfficiĆ«ntere werking en inzicht in risico's en kansen.
  • Aantoonbare kwaliteit en focus op continue verbetering.
  • Verhoogde flexibiliteit en medewerker engagement.
  • Beter inzicht in processen en interacties op maat van elke organisatie.